Promocja oddziału Eurobanku przy ulicy Aleksandrowskiej w Łodzi

data dodania: 21 listopad 2012 20:00:40

Okres przedświąteczny obfituje w wiele akcji promocyjnych przeprowadzanych przez banki. W terminie tym szczególnie mocny nacisk stawiany jest na promocję szybkich, niewielkich kredytów, bez zbędnych formalności. O ile w telewizji za kampanię i jej rozpoznawalność odpowiedzialny jest znany aktor Piotr Adamczyk, o tyle poszczególnym oddziałom pozostawiono wolną rękę w wyborze akcji promocyjnej. Kierownictwo oddziału Eurobanku przy ulicy Aleksandrowskiej w Łodzi postanowiło z kampanią promocyjną wyjść bezpośrednio do odbiorców.

Promocja produktu nie ograniczała się jedynie do obdarowywania przechodniów ulotkami z całą masą zachęcających bodźców. Uwagę na produkcie postanowiono skupić w inny, dość oryginalny sposób. Przed łódzkim oddziałem ustawiliśmy nasze dmuchane urządzenie Sejf Cash Box.  Nasi animatorzy wraz z wydelegowanymi pracownikami banku zachęcali potencjalnych klientów do udziału  w zabawie. Zadaniem uczestników konkursu było zebranie jak największej ilości banknotów, w jak najkrótszym czasie. Pieniądze wirowały nad głowami, pomiędzy nogami…były dosłownie na wyciągnięcie ręki.  Po wyjściu z dmuchanego Sejfu Cash Box przyszli klienci banku zapraszani byli na ciepłą kawę lub czekoladę.

W tak miłej atmosferze personel Eurobanku przekonywał  o wysokiej jakości oferowanego produktu.  Otrzymanie niskooprocentowanego kredytu miało być tak proste jak obrabowanie naszego Sejfu Cash Box. Dość oryginalny pomysł na przedstawienie oferty  przedświątecznego produktu okazał się strzałem w dziesiątkę. Oddział zanotował duży wzrost zainteresowania wśród potencjalnych klientów. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tak przeprowadzonej kampanii promocyjnej.

kategorie: Sejf Cash Box

Możliwość komentowania została wyłączona.