Kreatywny Team Building

   

Oferta obejmuje

  • w zależności od pakietu - daną liczbę konkurencji
  • animatora do każdej atrakcji
  • wynajem na 8h
  • ubezpieczenie w firmie WARTA

Dlaczego warto

  • najlepszy sposób na integrację grupy
  • budowanie zespołu z ludzi, którzy dopiero się poznali
  • pozwala skutecznie rozwiązać problemy
  • dobra zabawa z dala od środowiska pracy
  • podział ról w zespole
  • pozwala wypracować satysfakcję z przynależności w zespole
  • zrozumienie na czym polega współpraca i zaufanie

Realizacje


Jak zamówić

Galeria

Zamówienia można składać z wykorzystaniem zakładki kontakt telefonicznie, mailowo czy wypełniając formularz zamówienia.

 
Ten rodzaj zadań, choć zawierający w sobie elementy rywalizacji, kładzie większy nacisk na lepsze poznanie się pracowników, które z kolei ma szansę zaowocować lepszą atmosferą w firmie i przyczynić się do lepszej współpracy i komunikacji.
 
Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się czegoś ciekawego o swoich koleżankach i kolegach z firmy, a także znaleźć wspólne zainteresowania, które być może zbliżą ich do siebie. A to wszystko w podczas następujących zabaw:
  • kręcenie filmu - co sprawia, że film jest wyjątkowy? Niewątpliwie niezbędny jest wyjątkowy zespół. Reżyser, scenarzysta, aktorzy, specjaliści od kostiumów, makijażu i efektów specjalnych – oni wszyscy pracują wspólnie, od pomysłu do premiery, by zapewnić widzom rozrywkę i wzbudzić emocje. Uczestnicy tej zabawy będą mogli sami przekonać się, jak przebiega praca nad krótkim filmem, a także wcielić się w rolę, o której być może od dawna marzyli.
  • wspólna przestrzeń - jeśli w firmie znajduje się pusty pokój, przestrzeń, której nikt nie potrzebuje, być może warto byłoby ją oddać pod opiekę pracowników? Pracując w grupie, uczestnicy wspólnie planują, projektują, a następnie własnymi siłami tworzą własną przestrzeń, miejsce, gdzie mogliby spędzać przerwy i relaksować się w dniu pełnym stresu. A jeśli nawet firma nie dysponuje tego typu miejscem, pracownicy mogą popuścić wodze fantazji i zaplanować wymarzony pokój wspólny, który pozostanie tylko na etapie wytworzonego wspólnymi siłami projektu.
  • niewidomi kelnerzy - uczestnicy w sześcioosobowych grupach próbują otworzyć wino i podać drinka liderowi. Nic trudnego? Nie dla niewidomych kelnerów, którzy nie wiedzą, gdzie jest otwieracz, kieliszek, a także wino.
  • przystanek Alaska - podróż na Alaskę nie skończyła się tak, jak wymarzyli sobie uczestnicy. Przemarznięci do szpiku kości muszą szybko postawić namioty, by ukryć się przed zimnem i śniegiem. Problem w tym, że lider zespołu odmroził sobie ręce, a pozostali członkowie małego zespołu ucierpieli wcześniej na ślepotę śnieżną. Tylko przy współpracy i dobrej koordynacji działań grupa może zapobiec dalszym konsekwencjom przeraźliwego zimna.
  • puzzle - zadanie podkreślające, jak ważna w pracy jest zarówno jednostka, jak i dobra komunikacja i wsparcie grupy. 50-elementowe puzzle zostają rozdzielone pomiędzy członków grupy, która ma za zadanie wspólnie ułożyć końcowy obraz. Reguły są jednak nieco bardziej wymagające niż zwykle: najpierw nie można rozmawiać ani dotykać puzzli innych uczestników. Potem łączenie puzzli z innymi jest dozwolone, ale nadal należy robić to w milczeniu. Dopiero w końcowym etapie dozwolone jest rozmawianie.
  • niezapomniane sukcesy - idealny moment, żeby pochwalić się przed współpracownikami. W małych grupach uczestnicy opowiadają sobie swoje trzy niezapomniane sukcesy, a także – być może – dzielą się tym, czego się przy okazji nauczyli. Proste zadanie, które nie tylko może zintegrować grupę, ale także poprawić wszystkim humor i pozwolić ponownie poczuć się jak zwycięzca.
  • speed talking - Zadanie wywodzące się z idei speed dating, ale nastawione nie na romantyczne uniesienia, ale na lepsze poznanie pracowników. Ile wspólnego z drugą osobą można znaleźć w trzy minuty? Uczestnicy rozmawiają ze sobą w parach przez trzy minuty, a kiedy czas minie, konwersacja się kończy i jedna z osób przesiada się do następnego stolika, gdzie czeka kolejny rozmówca. Gra trwa dopóki osoby przesiadające się nie porozmawiają z osobami ze wszystkich stolików.
  • drogocenny skarb - grupa ma za zadanie za pomocą specjalnie zaprojektowanego urządzenia wspólnie przenieść trzy drogocenne skarby i złożyć je do sejfu na końcu tunelu przeszkód. Współpraca i dobra komunikacja jest niezbędna, by nie zgubić skarbu po drodze i nie narazić się na reprymendę szefów.
  • budowanie mostów - zadaniem grupy jest zbudowanie zwodzonego mostu za pomocą dostępnych materiałów. Liczy się nie tylko budowa, ale też pomysłowość i wygląd mostu, więc grupa musi zaplanować i podzielić pracę, a potem wspólnie stworzyć konstrukcję gotową do użytku.
  • tatuaż - najlepsze tatuaże to te, które mówią coś o osobie, która je nosi. W Studiu Tatuażu dobrani w pary uczestnicy mają za zadanie zaprojektować sobie wzajemnie tatuaże, które będą odbiciem drugiej osoby, indywidualnym symbolem. Artyście można oczywiście doradzać, zdradzając informacje na temat siebie i swojej pasji, rodziny czy pracy.
  • wyścig w poszukiwaniu prawdy - uczestnicy biorą udział w wyścigu, w którym jedyną metodą poruszania się do przodu jest Prawda. Tylko po usłyszeniu prawdy, zawodnik może przesunąć się do przodu, a kto pierwszy przekroczy linię mety, wygrywa.
  • prawda czy fałsz - uczestnicy przenoszą się do świata, gdzie są tylko dwa rodzaje ludzi – ci, którzy zawsze mówią prawdę i ci, którzy zawsze kłamią. By przystosować się do panujących zasad, każdy uczestnik rzuca monetą, by przekonać się, czy ma mówić prawdę, czy kłamać. Następnie znajduje partnera do rozmowy i wymieniają się opowieściami ze swojego życia. Potem zgadują wzajemnie, czy druga osoba kłamała, czy mówiła prawdę. Jeśli oboje mają rację, oboje pozostają w grze, zmieniają tylko partnerów. Jeśli oboje nie zgadli, także pozostają w grze. Ale jeśli jedna osoba zgadnie, druga nie, osoba, która się pomyliła odpada.
  • poszukiwacze skarbów - każda grupa otrzymuje listę rzeczy, które muszą odnaleźć w jak najkrótszym czasie. W zależności od rodzaju zabawy, mogą to być rzeczy do znalezienia w okolicy (np. napis w obcym języku, psa, itd.) albo rzeczy, które członkowie grupy mogą mieć przy sobie (np. prawo jazdy, zdjęcie członka rodziny, breloczek do kluczy, itd.). Zwycięża grupa, która pierwsza zdobędzie wszystkie łupy z listy (lub ich fotograficzny dowód).
  • sojusznicy - gra, dzięki której uczestnicy nie tylko lepiej się poznają, ale też będą mieli okazję przekonać się, jak są do siebie podobni. Każdy uczestnik dobiera sobie osobę do pary i wspólnie tworzą listę 5-10 rzeczy, które ich łączą (np. rok urodzenia, ulubiony sport, film, potrawa itd.). Gdy skończą, rozdzielają się i powtarzają to zadanie z następnymi osobami. Wygrywa osoba, która pierwsza skompletuje pięć takich list.
  • moja historia - każdy z uczestników dostał propozycję wydania jej/jego autobiografii. Zawrzeć całe swoje życie w książce nie jest proste, dlatego najpierw każdy musi stworzyć jej prototyp. Po otrzymaniu odpowiednich materiałów, uczestnicy otrzymują także instrukcję:
  1. Tytuł ma być tytułem popularnej piosenki. Umieść go na pierwszej stronie.
  2. Na stronach drugiej i trzeciej wstaw dziesięć informacji o sobie w formie obrazkowej. To może być wszystko, od daty urodzenia, poprzez ulubioną książkę czy film, do rysunków przedstawiających Twoich bliskich.
  3. Na ostatniej stronie przedstaw, w formie obrazkowej lub pisemnej, jak wyobrażasz sobie własną emeryturę. Co chciał(a)byś robić? Gdzie?

Uczestnicy potem prezentują swoje prototypy reszcie grupy.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag prosimy o kontakt

Ateam